خرید شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : s

 خرید شارژ ایرانسل

 

 

وی اهداف اصلی ایرانسل برای حمایت از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ را بهبود پشتیبانی از رویدادهای ورزشی خرید شارژ ایرانسل کشور، ایجاد شور و نشاط در میان مشترکین جوان ایرانسل و انعکاس نتایج بازی‌ها عنوان کرد.
علی‌آبادی افزود: کمیته ملی المپیک تاکنون از وجود تبلیغات استفاده چندانی نکرده بود، از ۲ سال پیش همزمان بازی‌های آسیایی به این نتیجه رسیدیم که از این امکانات استفاده کنیم که در همین راستا برای اولین بار در خرید شارژ ایرانسل بازی‌های آسیایی از این پتانسیل استفاده کردیم و تصمیم گرفتیم در زمان مسابقات المپیک استفاده بیشتری از این موقعیت داشته باشیم.
در این نشست، مدیرکل بازاریابی ایرانسل نیز ارایه خدمات ویژه خرید شارژ ایرانسل به ورزشکاران و اصحاب رسانه اعزامی به المپیک۲۰۱۲، تشکیل کانون هواداران کاروان اعزامی ایران، انتشار اخبار نتایج مسابقات و خدمات ارزش افزوده نوآورانه از طریق بستر ویترین و پیشخوان ایرانسل را از جمله خدماتی عنوان کرد که از سوی ایرانسل ارایه خواهد شد.
وی با اشاره به عرضه سرویس‌های بانکداری همراه، اینترنت پرسرعت بی‌سیم، خدمات مبتنی خرید شارژ ایرانسل بر موقعیت و بسیاری خدمات ارزش افزوده دیگر از سوی ایرانسل، توسعه فناوری به روز، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی را از جمله اقدامات این اپراتور عنوان کرد و گفت: ایرانسل با وجود تمرکز بر توسعه کیفی و کمی خدمات خود، از حوزه مسوولیت‌های اجتماعی خود نیز غافل نماند و امضای قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور، سازمان هلال احمر و حضور و حمایت در عرصه رویدادهای ورزشی، از جمله فعالیت‌های ایرانسل بوده که از سال ۸۵ آغاز شده است.
به گفته وی المپیک تجلی حضور همه ورزشکاران و فرهنگ‌ها در کنار هم است و ایرانسل برای اجرای بخش دیگری از رسالت و مسئولیت اجتماعی خود در همه حوزه‌های ورزشی، از کمیته ملی المپیک و کاروان اعزامی ایران خرید شارژ ایرانسل به المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌کند.
رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: ورزش خرید شارژ ایرانسل در حوزه تولید و اشتغال نقش بزرگی ایفا می‌کند و یکی از جایگاه‌های بزرگ مرتبط با ورزش بحث تبلیغات است که در همه صحنه‌های بین‌المللی وجود دارد.
موضوع این تفاهم‌نامه، حمایت مالی و معنوی ایرانسل از تمامی برنامه‌هایی است که کمیته ملی المپیک به عنوان نهاد مسوول در خرید شارژ ایرانسل حوزه حضور کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک برای برنامه‌ریزی، آماده‌سازی و اعزام ورزشکاران انجام می‌دهد و مدت زمان آن از بهمن سال ۱۳۹۰ تا پایان شهریورماه ۱۳۹۱، همزمان با پایان یافتن مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۱۲ است.
دزفولی با اشاره به حمایت ویژه خرید شارژ ایرانسل ایرانسل از لیگ برتر خلیج فارس، جام ایرانسل گفت: این فعالیت نیز نمونه‌ی دیگری از اجرای بخشی از مسوولیت اجتماعی ایرانسل در حوزه ورزش کشور است.
علی‌آبادی با اشاره به حمایت ویژه و انحصاری ایرانسل از کمیته ملی المپیک گفت: خرید شارژ ایرانسل این حمایت در قالب اعتبارات کمیته قرار می‌گیرد و صرف هزینه‌های کمیته ملی المپیک خواهد شد.
وی اظهار داشت: پس از یک خرید شارژ ایرانسل سال تلاش دست‌اندرکاران کمیته ملی المپیک برای مذاکره با صاحبان صنایع توانستیم با ایرانسل که همواره در کنار تیم‌های ورزشی بوده و در حوزه مسئولیت اجتماعی سابقه درخشانی دارد به توافق‌های خوبی برسیم.
وی ادامه داد: کمیته ملی المپیک تاکنون اسپانسری نداشته خرید شارژ ایرانسل و این نخستین باری است که از کمیته ملی المپیک برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ حمایت می‌شود و امیدواریم ایرانسل در بازی‌های آسیایی و دیگر مسابقات نیز از کمیته المپیک حمایت کند.
ایرانسل با امضای توافقنامه‌ای با کمیته ملی المپیک، حامی ویژه و انحصاری کاروان اعزامی ایران به خرید شارژ ایرانسل المپیک ۲۰۱۲ شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این تفاهم‌نامه میان علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل خرید شارژ ایرانسل و محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، در راستای بسترسازی مناسب جهت حضور افتخارآفرین ورزشکاران ایرانی حاضر در المپیک ۲۰۱۲ و استفاده از تمامی فرصت‌های موجود این رخداد جهانی منعقد شده است.
به گفته وی، حمایت مالی ایرانسل از کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به صورت نقدی است و باتوجه به اینکه این کار برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود، خرید شارژ ایرانسل ایرانسل بیشتر و قویتر از انتظار کمیته ملی المپیک حضور یافته است.
علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل نیز در این مراسم گفت: ایرانسل به عنوان یکی از پروژه‌های موفق اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی در مدت کوتاهی موفق شد با افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور سهم قابل توجهی از خرید شارژ ایرانسل بازار را کسب کند.





:: برچسب‌ها: شارژ ایرانسل بانک ملی , خریدشارژ ایرانسل , خرید آنلاین شارژ ایرانسل , فروش شارژ ایرانسل , ایرانسل , خرید اینترنتی شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , , ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: